Мораме да имаме квалитетна политичка комуникација, а за тоа е неопходно прво едукација за медиумска писменост за политичарите, но и да се зголеми нивото на општествена одгороност ан политичките партии, смета професорката Јасна Бачовска, која на конференцијата за изборни реформи во организација на ЦИВИЛ, говореше за проблемите со партиската злоупотреба на медиумите, манифестирана, меѓу другото, и со феноменот на лажните вести.
„Ако некој портал ни е политички близок, не треба крш таму да правиме, не смееме да правиме штета на општеството.“ нагласи Бачовска.
Таа вели дека платените политички реклами се полесниот дел од проблемот на медиумското претставување на партиите.
„Она што е многу поопасно е дифузното пропагирање за време на изборите, а тоа е квалитетот на политичката комуникација. Но, тоа не е проблем само кај нас, тоа е секаде проблем. Но, Во тој дел имаме малку поголем проблем бидејќи немаме квалитетни медиуми. Во Британија, може да имате какви сакате фејк њуз, но на крај ќе го отворите „Гардијан“, вели Бачовска.
„Кај нас, со ваквите порталчиња, гледате што се случува. Целосно сме дефокусирани од вистинските проблеми, прават огромна штета“, истакна таа.
This post is also available in: English